SELAMAT HARI RAYA

As'salam,


Arini aku last keje,esok dah start cuti semggu.Pejam celik pejam celik dah nak raya.Lagi 3hari jer (dari entri ni ditulis)..

Kali ni raya ngam2 hujung bulan,maka gaji agak lambat.Semalam nak pi tukar duit raya (rm1) dah abis.....aduyaaiiii..Arini terpaksa tanyer kat cashier counter ade tukar ke tak.Nasib baik ade,tapi seratus jer....Jadi la dari xde langsung nnti.

Raya kali ni aku balik naik bas,xmcm raya tahun2 lepas naik moto.Nape xnaik moto??....ahakz..moto aku dah xlarat nak jalan jauh dah,nak tukar baru rasa sayang plak yang lame tu,kalau yang baru kene kuar duit lagi.Tak lalu nak tanggung hutang dah....
Selagi buleh pkai,buleh repair kasi elok aku pkai.....Cadang nak rembat kete plak tahun depan.

Ape dah aku melalut ni,aku cadang nak buat ucapan hari raya jer tadi..issshhhhh,jauh beno aku dah lari neh...

Sempena Bulan syawal yang akan datang ni,xlame jer lagi.Aku ingin mengucapkan "Selamat Hari Raya" maaf zahir dan batin kepada semua yang kenal aku,yang xkenal pon same aku nak mintak maaf,kot ade aku terkutuk termaki,harap diampunkan dosa aku yer...

dan behati2 dijalan raya,tu yang penting.

"SELAMAT HARI RAYA".

Comments

Popular posts from this blog

Fakta yang Mungkin Betoi..

Aku bukan Seorang Perokok..