Aku kene Attack!!!!!!....

Hahaha...mcm gempak jer tajuk nyer......

masa aku tgh menulis ni city aku kene attack dgn Alliance lain..hampeh tol.
binasa istana aku....

ape tu City??..ape tu Alliance??..

klik kat gambar
ni la gambaran game yang aku main sekarang......ni city pertama aku,yang kene attack city kedua aku...teruk jgk kemusnahan,abis bala tentera aku.......
Alliance plak group yang berlainan,group kami semua dari Malaysia iaitu MEM_Rise of Malaya.......sekarang tgh cari lagi mane2 pemain KOC dari Malaysia......

Ape plak KOC tu ??
Koc singkatan dari name game ni Kingdom Of Camelot..so,kalau korang salah satu player,meh la join team kami......

sekian,
alamak2x!!!!...kene attack lagi ni............wooiii,tau la aku xkuat....tolong!!..tolong!!...........aku cau dulu,nak mintak bantuan Paskal plak..

Comments

Popular posts from this blog

Fakta yang Mungkin Betoi..

Aku bukan Seorang Perokok..