Aku Bukan Keseorangan

...kepala aku pon dah ting tong niDalam keadaan agak sibuk dgn keje yang byk.....ade jer pekara yang aku terlupa buat...Sorry boss,saya xsengaja nak lupakan kerja tu.........maafkan saya yer.Arini saya akan abiskan keje tu.....

Aku bohsannnnnnnnnnnnnnnnn.....
Bohsannnnn..bila bosan aku akan msg beliau....Sapa beliau???..ahakz!,beliau adalah "Kks" aku.....walaupon beliau agak sengal,agak macho (macho ker?)...agak keret,agak ganazz,agak power (setakat silat jer pon)..agak otai,dan agak2 la weii sengal nyer........hahaahahakk......dgn statement aku ni,komfom aku kene maki free dgn beliau...ahahak...aku dah lali dgn makian beliau ni...

allhamdullilah setiap msg aku xpernah dikecewakan (xberbalas).....tapi kalau beliau ni tido mmg xingat dunia..tido mampos,dah la kuat tido.....adessss......masalah la ko ni......korang nak berkenalan dgn beliau pon buleh,katenyer single lagi..........tapi bila ade orang nak ajak couple xnak plak...ishhhhh.mmg pelik beliau ni...

dan bila aku terpikir,knape kite perlu ade kwan,dgn kate lain sahabat...........ermmmmmmm.aku xtau nak ungkap melalui kata2...dalam penulisan pon susah......biarkan hati aku jer mentafsir menda2 ni.....Berbalik pada beliau,kalau ko baca blog aku ni....ko bukan lagi kawan aku................................tapi ko adalah sahabat aku,

ajal maut ditentukan Allah Swt,mungkin suatu hari aku lupa siapa aku?,siapa ko?,siapa dia?,siapa kamu?...dan aku memohon agar biarla ditinggalkan secebis memori dari sahabat2 aku....bila sekali kite kenal,selama nyer kite tetap sahabat/kawan..

''..Kawan yang paling baik ialah seseorang yang anda boleh duduk di dalam buaian dan berbuai bersama tanpa berkata apa-apa pun dan kemudian berjalan pulang dengan perasaan bahawa itulah perbualan yang paling hebat yang pernah dialami.Memang benar yang kita tidak akan tahu apa yang telah kita punyai sehinggalah kita kehilangannya dan juga benar bahawa kita tidak tahu apa yang kita rindukan sehinggalah 'ia' datang...''


~Jiwa agak kacau ketika aku mencoret ni..tekanan ditempat keje..

~to all my friends~

Comments

Popular posts from this blog

Fakta yang Mungkin Betoi..

Aku bukan Seorang Perokok..