Membuang tekanan..

Semalam bertempat kat selayang mall,tetiba boss aku terpikir gler die ajak aku main bowling...
mula2 macam xbest jer...dah masuk tgk budak2,bapak budak,mak budak semua main mcm best jer,orang pon xberapa ramai time tu..ape lagi,bukak wallet tgk duit cukup ker x.....

Nasib baik duit cukup tuk main dua game.......aku dgn boss aku jer,yang lain korang buat la koje kat kedai yer..ahak~....

dgn skil yang aku ade,tapi boss aku lagi terer lorr...patut ler die ngajak aku main...cisss...kalah aku,dua2 game plak tu......

tapi aku puas ati,dalam duk tension semalam...dapat gak berseronok...
arini plak meeting cancel....waaaahhh,mmg best.........tapi mungkin isnin ade balik meeting ..adesssssssssss~



P/s : boss aku excident plak balik tu,moga2 sihat2 la cepat..nnti belh main snooker plak....ahakz~

Comments

Popular posts from this blog

Fakta yang Mungkin Betoi..

Aku bukan Seorang Perokok..