Suka suka aku la..

hoii.....ko ape hal..ape!,xde hal......ehh!!,saje jer,aku pon xde hal......~permulaan perbualan yang agak baik tuk kesihatan,kalau xdapat penampor kene penyepak dah mmg komfom la....ahakz!...

Aku pelik,pelik tol la......nape la pelik sgt,laaaaaa sgt pelik la aku....ishhhhhhhh..."kejadah nyer mazley manap ko gler ker hape"....kata2 ni mgkin aku akan dapt dari KKS aku..ahakz!,ko yang pelik yer......hahahahahahaaakkkk..
aku pon pelik gak ni,nape aku minat kaler hitam....nape yerk....member aku pon dah komplen nape ko punyer blog kaler itam..xde kaler lain ker yang lagi romantik...bile2 pikr2 balik....betoi jgk,ishhhh..........serba serbi hitam jer aku ni,kalau xhitam pon mesti kaler merah.........

mgkin sebab aku ni kaler nak kehitaman (lebih kurang sawo matang yer,bukan hitam mcm negro,lagipon aku hitam manis..hahahahahakkk)..poyo sungguh aku kali ni......

Nape aku pilih Hitam @ merah...mgkin sebab aku lahir time xde letrik kot,bila bukak almari baju tgk semua baju kaler hitam dan merah,ade la sehelai dua kaler lain,(tu orang yang bg,kalau aku susah skit nak beli kaler lain) aku bercerita pasl baju jer yer....
pastu...moto aku dah semmg nyer kaler itam,dan sticker yang berwarna merah...Mari berkenalan dgn moto aku..->



ni gambar pada tahun 2008 (sticker belom tukar lagi ker merah)

Moto aku adelah salah satu benda yang paling aku sayang!,tanpe beliau aku xkeruan.......name beliau ialah "kuda hitam"

berbalik pada cerita asal...

kalau korang nak ngorat aku pasni pasti kan korang hadiahkan benda2 yang berunsur2 gelap,ala2 kaler hitam la...........kot la berkenan plak dgn aku kan......ahakz!..aku kan kacak..huhuhuhuhuuuuuuuuuuu..
pada yang nak komplen lagi nape aku punyer blog kaler hitam...suka suka ati aku la yer...ahahahahaaakk..cau sin ciiii......

~Hitam Mutu Keunggulan.....

Comments

Popular posts from this blog

Fakta yang Mungkin Betoi..

Love you...