Mcm mane Pemikiran kreatif boleh Buat anda Senyum??

Hi semua pembaca2 yang rajin jenguk blog aku ni haaa.....

Oleh kerana arini aku agak happy,knape aku happy erk??....sebab gaji dah masuk,miahahaha.....
aku xnak senyum sesorang dalam opis ni,kang bos kate aku gler plak...aku nak korang pon senyum,

mcm ne nak buat korang senyum erk??...ermmmm......
ape kate korang layan gambar2 ni.....sebelom ni aku penah tgk gambor2 yang gempak mcm ni dalam belog Ade ape dalam Telor?? ..ni belog rakan blogger kite http://telordibasuh.blogspot.com/..

arini aku terjumpe menda ni dalam Internet kat Mr.Funny.com, jadi aku nak kongsi la dgn korang semua,bagi korang smile skit,byk pon buleh.....

















P/s : "Bukan senang nak Hidup senang"

Comments

Popular posts from this blog

Fakta yang Mungkin Betoi..

Aku bukan Seorang Perokok..