Pergi selamanyer..Nenek/Tok..Al-Fatihah

Hi...As'salam///

Semalam hari last,hari terahkhir,hari kesedihan bagi Ayah aku.....sebab??...Mak kepada ayah aku,merangkap nenek atau aku memanggil nyer "tok" telah pulang ke Rahmaltullah..

Sedih jgak semalam..
mengalir dua tiga titis air mata aku...

Hampir 2,3 minggu tok aku sakit tenat..akhirnyer,menghembus nafas terakhir pada jam 18.45 (lebih kurang) bertarikh 05/07/2011.

last aku bertemu,bersalam pada 2may 2011,time cuti hari buruh....Sempat aku melawat,bertanyer khabar berita..setelah dekat 3tahun xbalik kampung tempat kelahiran aku Batu Kurau,Taiping Perak.

arini aku terpaksa kerja,cz aku xde transport nak balik jenguk jenazah..dan cuti aku yang xberapa byk...

moga arwah tok berada dan ditempatkan bersama orang2 yang beramal soleh..

Al-Fatihah..

Comments

Popular posts from this blog

Fakta yang Mungkin Betoi..

Aku bukan Seorang Perokok..