Aku semakin dewasa?,tua?,..

  .........Selamat hari jadi!♪ ♫ ♩ ♬,selamat hari jadi!!♪ ♫ ♬,seeelaammmaattt hari jaadiiii!!!♪ ♫ ♩ ♬...taraaaa!!-tepuk tangan!...kelepakkelepukkelapek...

mekasih2x...mekasih2x.......
hadiah???...hahahahahak....[aku dah sengal] ahakz!.

    As'salam kome...

 Arini skit update dari aku...Untuk memperingati hari kelahiran aku....ahakz.!!.



Nampak nyer,aku dah semakin meningkat umur...dah tua??,aiyooo.......bukan tua,makin dewasa ok!....hahahak..aku berSyukur kehadrat Illahi dgn limpah dan kurnia nya dapat jugak aku membesar dgn sempurna walaupon perbagai rintangan dan dugaan aku tempuh untuk mencapai usia aku skrang....Kat ahli keluarga,mmber,teman,sahabat...kome mmg terbaik!.

  sekian,


sambil tiup lilin...fuuuuuuuuuuussssss!!!................


aku ske kek coklat badam!sape nak blanja kek kat aku??....

Comments

Popular posts from this blog

Fakta yang Mungkin Betoi..

Aku bukan Seorang Perokok..