Pekara yang mungkin dapat flying kick aku

Kichar al-Khabar?......bahasa melayu nyer ape kabo?...ahakz!.

Ni update tuk seminggu.sebab miggu ni aku agak busy,mengalah kan pak menteri perikanan..Sebelum tu aku nak bgtau yang aku akan bercuti 4ari,aku nak balik kampong mkan doroyan..aku dah mengidam dah ni...lame beno dah xmakn doroyan-maaf entri ni xde kene mengena dgn tajuk kat atas tu yer....ni tuk menjeleskan korang jer..yang kene keje tu..ahakz.....sabo jer laa..~

berbalik balik cerita asal...aku geram,aku bengang,aku marah...........aku kacak (sila jeles)~ahakz!..bila ade orang buat mcm ni bila aku mood tgh elok.....nak jer aku hayun dgn kaki aku...ggggrrr!!!..

Duk sedap aku speed celah2 kete,ko bleh pancung x bagi signal...nasib gua x cium bontot kereta lu..(semlam punyer cerita)

Gua baik duk tgh makan bleh plak tanyer aku buat ape...ade mcm aku tgh menoreh getah ker...(kelmarin punyer hal)

Baik punyer aku beratur..datang mamat mane ntah terus potong line,nak makan penyepak ker bang,orang makan kepci ko makan kasut aku plak nnti!..(dua,tiga hari lepas punyer story)

gambar hiasan jer ni bukan aku.

sekian tuk arini.........mood aku nak berkerja dah datang..

~aku xsabar nak cuti..

Comments

Popular posts from this blog

Fakta yang Mungkin Betoi..

Aku bukan Seorang Perokok..