Sepetang di Taman Tasik Titiwangsa

     hait2x!!..eh!,dah mcm tentera jepun daa hait2 ni......As'salam,ape kabor kome??...

Arini ambik skit time nak update skit aktiviti semalam..Penat x hinggat semalam,tapi berbaloi-baloiiii....hahahahahahak.

    Aku rase bagi yang mendap tuk keje kat area kolumpo ni,batter la pi buang skit kemendapan korang tu.Aku dah lame x pi Taman tasik Titiwangsa ni,semalam sempat la berkelah kat sane....nak plak lepak dgn mmber skolah kan..hahahahak,mengulit knangan tu..borak2,makan2,sembang2 [eh!same la dgn borak2 tu..apeda aku ni..]...dari berpuluh yang dijemput ade la due tiga kerat jer yang datang [yatt,salmah,seira,damak,fara,sue(awek damak) dan aku (petai)]..jadi la.....yang lain xnak campur masyarakat khabor dek yatt,hahahahak..statement hampeh beliau...

Pemandangan dari tasik Titiwangsa


    3jam duk borak2,makan2.......mekasih kepada yang sponser makan [salmah,yat,seira dann...............aku..hehehe]..tapi yang xbest nyer,bekas dari kfc semlam dah ilang.....woooiiiii!korang dah rembat dulu yer dari aku.........sedey ni..lawa plak tu,tapi saksi2 mengatakan dah kene buang dalam tong sampah.......mendap aku..

Makan KFc tu..haahahahk..

Abis jer kelah2 ni,kiteorang pi naik bot laju.........tu kat tgh2 tasik tu.....,sila jgn percaya aku tipu jer tu.kiteorang naik bot kayuh mcm beskal [aku xtau name menda ni],setengah jam Rm6 tuk 4 orang -dua kecik due beso..kalau semua beso aku rase baru naik dah karam........

 ni ade skit model xberbayar tuk bot kecik ni...



Thanks tuk korang yang blanja naik menda ni yer..

  Yang xjoin kiteorang semalam,Mmg rugi gler la.....bukan senang nak dapat time mcm ni dah...bak kate seorang pelajar UM ni "Setiap pengalaman xbleh dibeli di kedai runcit mahupun di E-eleven,menda ni kene cari sendiri tau"-Lindamaz
Lepas ni aktiviti kami kat Bukit Cahaya plak..

Terbaik!! [via Boboi Boy punyer atok]


Comments

Popular posts from this blog

Fakta yang Mungkin Betoi..

Aku bukan Seorang Perokok..